Komplex IP / LAN telefóniás megoldás

Avaya IP Office IP hálózati telefonalközpont és kommunikációs rendszer

Teljeskörű megoldás az üzleti igények sokoldalú kielégítésére

Az IP Office termékcsalád tagjai olyan integrált ("mindent az egyben" kínáló) megoldások, amelyek elsősorban a kis- és középvállalatok igényeit képesek kielégíteni. Moduláris felépítésének köszönhetően 2-360 mellékállomás ellátására képes, ezáltal megoldást biztosíthat otthoni irodák, egy telephelyes vállalkozások vagy hálózatba kötött több telephelyes vállalatok központi és fiókirodái számára egyaránt.

Üzleti előnyök

Teljeskörű hang- és adatkommunikációs megoldás kis és közepes vállalkozások számára. Egy vagy több telephelyes hálózatokban, tradicionális telefonközpontként vagy IP telefon szerverként, vagy a kettő konbinációjaként egyaránt alkalmazható. Alapszintű call center és hangposta rendszert tartalmaz alapkiépítésben is. Az IP Office rendszer könnyen meg tud felelni a változó üzleti igényeknek, így befektetésvédelmet biztosít a kommunikációs beruházások területén.

Az Avaya IP Office rendszer szolgáltatásai

  • Hagyományos hangkommunikációs szolgáltatások
  • Konvergens hangkommunikációs szolgáltatások
  • Alkalmazások
  • Adatkommunikációs szolgáltatások
  • Menedzsment eszközök

Hagyományos hangkommunikációs szolgáltatások

Az IP Office a hagyományos telefóniában megszokott szolgáltatások teljes körét biztosítja, azaz teljeskörű telefonalközponti (PBX) szolgáltatásokat nyújt: hívófél azonosítás, hívástovábbítás, konferencia- beszélgetések, hangposta szolgáltatások, stb.

  • fővonali (trunk) interfészek: a fővonali csatlakozások széles skálája támogatott: E1, T1, PRI, ISDN BRI, analóg.
  • mellékek: analóg, digitális és IP mellékek alkalmazhatóak vegyesen. A mellékállomások száma 2 és 360 mellék között változhat egy alközponton belül.
  • telefonkészülékek: a telefonkészülékek széles köre támogatott, így lehetnek analóg, digitális rendszerkészülékek, vezetékes és vezeték nélküli IP telefonok, valamint szoftveres IP telefonok (un. Softphone).
  • fejlett hívás irányítás (Call Routing): a bejővő hívásokat a cég egyedi igényeinek megfelelően a legmegfelelőbb személyhez, vagy az üzenetkezelő rendszerhez irányíthatjuk.
  • alternatív hívás irányítás: az optimális analóg, digitális és VOIP trönk kiválasztásával a megbízható vonalon végzi a híváskezelést.
  • QSig networking: szabványokon alapuló telephelyeket átfogó hanghálózati kapcsolat alakítható ki más alközpontokkal, amelyek lehetnek akár más gyártótól származók is.

Konvergens hangkommunikációs szolgáltatások

A konvergens kommunikáció megvalósítására az IP Office IP telefon szerverként funkcionál. Ez azt jelenti többek között, hogy:

  • Integrált H.323 Gatekeeper és Gateway feladatot is ellát, és
  • Quality of Service (QoS) és DiffServ szolgáltatásokat nyújt és támogatja ezen protokoll kiegészítőket.

Az IP Office rendszeralkalmazásai

Az IP Office üzleti előnyöket és hatékonyabb munkavégzést biztosít a felhasználói számára a rendszerhez illeszthető alkalmazások segítségével. A következőkben ezen alkalmazásokat ismertetjük röviden.

  • Hívások kezelése - Phone Manager. A Phone Manager hatékony IP Office alkalmazás (elérhető Lite, professional és IP Softphone verzióban). Lehetővé teszi a telefonhívások PC-ről, Windowsos felületeten történő kezelését (hívás indítás, fogadás, kapcsolás, hívásnapló, központi telefonkönyv, gyorshívás stb.)
  • Hívások lekezelése - Queue Manager (várósorkezelő) és Campaign Manager az akciós ajánlatok kezeléséhez marketing kampányok idején. Hatékony hang és IVR (Interactive Voice Response) alkalmazások Contact Centerek számára, amelyek ügynök és forgalom menedzsmentet biztosítanak a hatékonyabb és jobb ügyfélkiszolgálás érdekében.
  • Híváskezelés - SoftConsole az operátorok és recepciósok számára. A PC-alapú grafikus felülettel rendelkező, kényelmesen kezelhető, sokoldalú alkalmazás a telefonoperátori feldatok elvégzését teszi egyszerűvé személyi számítógép segítségével.
  • Call/Contact Center - Compact Business Center. Segítségével képet kaphatunk a teljes rendszer teljesítményéről és az alap call center funkciókról, jelentéseket készíthetünk a kezelői csoportok teljesítményéről, kihasználtságáról, minőségéről stb.
  • Call/Contact Center - Compact Contact Center A Multimedia Contact Center opcionális teljeskörű ügyfélmenedzser: valósidejű ügynök-, rendszer- és csoportfelügyeleti eszközökkel. Általános és személyreszabott jelentések készíthetők, valósidejű nyomkövetés és analízis, helyi és távoli ügynökök menedzselése, falikijelző (Wallboard) támogatását teszi lehetővé.
  • Telekonferencia. Az IP Office beépített alapszolgáltatása a telekonferencia, amely lehetővé teszi akár különböző telephelyeken lévő felhasználók részvételét telekonferencia-beszélgetésben. Az IP Office IP403, IP406 V1/V2 és IP412 platformjain Voicemail Pro kiegészítéssel a konferencia-beszélgetések biztonságossá tehetők, előreprogramozott konferenciák hozhatók létre, a résztvevők számára segítségnyújtással és a részvevők PIN-kód megadásával kapcsolódhatnak be a konferencia-beszélgetésbe.
  • A Conferencing Center opcionális, WEB-lapú alkalmazás, amely két részből áll: Conferencing center scheduler - helyfoglalást biztosít a konferenciákra; Conferencing center web client - amely webes interfésszel egészíti ki az audio-konferenciát;
  • Interactive Voice Response+Text to speech (Interaktív hangalapú válaszoló szolgáltatás -IVR) Az IVR segítségével olyan automatikus interaktív rendszert hozhatunk létre, amely lehetővé teszi, hogy a hívó fél bekapcsolódjon az üzleti rendszerünkbe. Pl. számlainformációs rendszer, automatikus rendelés felvétel, jegyrendelési rendszer, PIN-kód ellenőrzés, távoli időpontegyeztetetési rendszer stb. Az IVR bővíthető a Text To Speech szolgáltatással, amely visszaolvassa az információkat a hívófél számára.
  • Messaging - Üzenetkezelés (Integrált üzenetkezelés) A hangüzeneteket a rendszer automatikusan továbbíthatja egy SMTP e-mail szervernek, vagy egy MAPI kompatibilis e-mail kliensnek. Az Integrated Messaging Pro szolgáltatás Microsoft Exchange e-mail szerverrel is szinkronizálható.
  • Üzenetkezelés - Hangposta szolgáltatás (beépített, lite és pro verzió) Az IP Office integrált IP telefonalköpont szolgáltatásainak kiaknázása esetén ügyfeleink hívásai sosem találnak üres irodát, amelyben a következő szolgáltatások segítenek: hívás továbbítás, telefonkönyv alapú tárcsázás (Dial-by-Directory szolgáltatás),hangposta, valamint az automata kezelő , amely a VoiceMail Pro és az Embedded VoiceMail része. Az alapszintű hangposta (Voicemail Lite) minden IP Office ingyenes szolgáltatása, amely minden felhasználó és csoport számára biztosítja a hangposta szolgáltatást. A Voicemail Pro külön liszenszelhető és így további kiterjesztett szolgáltatásokat és ügyfélmenedzsment (CRM) eszközöket biztosít. Az Üzenetkezelő rendszer részeként az automata kezelő (Auto Attendant), könnyen kezelhető grafikus interfészén keresztül. Testreszabott, egyéni automata szolgáltatások hozhatók létre vele, így a hívó fél hatékonyan navigálhat a rendszerben, könnyen elérheti a megfelelő személyt az operátor segítsége nélkül.
  • Nyílt CTI interfész AZ IP Office TAPI kompatibilis, ezért egyszerűen integrálható a legnépszerűbb kapcsolat menedzser alkalmazásokkal, mint az MS Outlook, ACT!6, GoldMine és a Maximizer. Sokrétű alkalmazások fejleszthetőek rövid idő alatt az Avaya szoftverfejlesztő készletével.

Az IP Office adatkommunikációs szolgáltatásai

Az IP Office az alapvető adatkommunikációs igénnyel rendlekező irodák számára hálózati teljeskörű megoldást nyújt. Ezeket ismertetjük a következőkben.

  • Internet elérés. Tűzfallal védett bérelt vonali, betárcsázos, kábeles vagy DSL internet kapcsolat kialakítása lehetséges vele router szolgáltatásokkal.
  • Routing - Útvonalválasztás Integrált statikus vagy dinamikus (RIP I./II.) routing protokoll támogatás mind az internet, mind a telephelyek közötti kapcsolat megvalósításához.
  • Biztonsági szolgáltatások NAT (Network Address Translation) címfordítás szolgáltatás és a beépített tűzfal gondoskodik a belső hálózat biztonságáról. Támogatja az IPSec-et, így VPN (Virtual Private Network) csatornákon biztonságos adatátvitelt biztosít a nyilvános IP hálózatokon keresztül 3DES titkosítási algoritmus használatával.
  • DHCP Automatikusan oszt IP címet a helyi és a távoli hálózati PC?k számára.
  • Remote Access Server (RAS) A helyi hálózati erőforrások távoli elérését teszi lehetővé távoli felhasználók, távmunkások számáta RAS szolgáltatás segítségével 2 csatornás, V.90 szabványú modemen, vagy digitális trönkön keresztül. Tűzfal, felhasználó alapú elérési szabályrend és szabványokon alapuló biztonsági megoldások teszik lehetővé a biztonságos távmunkavégzést.
  • Helyi hálózati (LAN) Hub/Switching Az IP403 és IP406 V1 8 db beépített hub porttal rendelekzik, az Avaya IP Office ? Small Office Edition 4 switch porttal (Layer 2) plusz egy ötödik Ethernet WAN porttal (Layer 3) van ellátva. Az IP406 V2 8 portos (Layer 2),az IP412 2 portos Ethernet (Layer 3) beépített ethernet kapcsolóval rendelkezik.
  • LDAP kliens támogatás: a szabványokon alapuló directory szikronizáció érdekében.

Az IP Office menedzsment eszközei

A teljes IP Office rendszer (telefonrendszer, router/tűzfal/DHCP szerver, hangposta és egyéb alkalmazások) könnyen karbantarthatók az IP Office Managerrel. Az IP Office Manager Windows alapú alkalmazás, amely a helyi LAN-on, vagy WAN, modemes RAS vagy ISDN kapcsolaton keresztül biztosítja a teljes IP Office rendszer központi menedzsmentjét.

  • Call Accounting -Hívásnaplózás és számlázás. Az IP Office beépített hívásnaplóval rendelekezik, a hívás adatok (hívott szám, hívófél, idő, időtartam, PIN-kód, csoport kód, stb.). Ezek az IP Office SMDR segédprogramjával feladolgozhatók vagy más hívásfeldolgozó és tarifikáló programok számára átadhatók. A hívásnapló szolgáltatás már a kis- és középvállalkozások számára is segítséget nyújt a kommunikációs költségek kézben tartásához. Pontos képet kaphatunk személyre és/vagy költséghelyre lebontva a hívásköltségekről, sőt a kimutatások alapján számla is kiállítható a szervezeti alegységek, bérlők, társcégek számára.
  • Call Center (Ügyfélkezelés) Az Avaya IP Office a Call Center szolgáltatások széles skáláját nyújtja kezdve a kis, informális ügyfélkapcsolati csoportoktól (pl. számla kezelési osztály), atfogva egészen a formális kereskedelmi és szolgáltó egységekig (rendelés felvétel, technikai támogatás). Az IP Office Compact Business Center kíváló ár/értékarányú kezdőszintű megoldást kínál a kis ügyfélkezelő szervezetek számára. Kimutatások készíthetőek valósidejű és naplózott adatok alapján maximum 3 csoportig az egész rendszer működéséről.
  • Fejlett call center szolgáltatásokat nyújt az IP Office Compact Contact Center, amely moduláris rendszer és széleskörűen skálázható 5-75 ügynökig. Alapszolgáltatásai -az e-mail, WEB-chat és a WEB Call Me- mellett számos fontos egyéb szolgáltatása van: kihívás, hívás átcsoportosítás, hívás priorizálás stb. - amely biztosítja az ügynökök maximális produktivítása mellett, hogy az ügyfelek a megfelelő szintű szolgáltatást kapják. Több mint 72 valósidejű és naplózott jelentés segíti a Call Center vezetők munkáját az irányításban és vezénylésben.
  • Ha az IP Office Compact Contact Centert a Microsoft Business Solutions CRM megoldásával integrálva alkalmazzuk, a bejővő hívás esetén az ügyfél adatai (pl. rendelésállományok, szervizadatok, számlatartozások, stb.) pop-up képernyőben elérhetőek a hívást megválaszoló ügynök számára.
  • Hívás kezelés. Az IP Office a szolgálatatások széles tárházával egyszerűsíti a mindennapi telefonos műveleteket, amely az alapvető tartás, hívásátadás, konferencia-szolgáltatásoktól a prémium szolgáltatásokig (pl. Meet-me konferencia vagy a barge-in) terjed. A Phone Manager alkalmazással számítógépünkről menedzselhetjük telefonhívásainkat könnyen kezelhető grafikus interfészen keresztül, headset és a PC hangkártyájának segítségével IP Softphone alkalmazásával a hagyományos hardveres telefon akár ki is hagyható. A SoftConsole PC-s operátor konzol alkalmazás vizuálisan megjeleníti a hívásinformációkat. A SoftConsole felhasználók egyidőben látják az információt a bejővő hívásokról, a vállalati telefonkönyvet (a hívás átkapcsolás egér kattintással történik), a tartásba tett hívásokat és az egész vállalat telefonjainak aktuális státuszát (foglalt, nem elérhető, átirányítva stb.)
  • A híváskezelési szolgáltatások erősítik a vállalati kommunikációt, megkönnyítik a az ügyfelek és beszállítók számára, hogy elérjék a kívánt osztályt vagy kapcsolattartó személyt, és növelik a vállalati dolgozók produktivitását. Az IP Office automatizálja a rutin feladatokat, segíti az együttműködést, a közös munkát, erősíti az ügyfélszolgálatot.
  • A Phone Manager olyan funkcionalitást tesz lehetővé minden felhasználó számára, amelyek eddig csak a drága rendszerkészülékekkel rendelkezők számára volt elérhető.
  • A SoftConsole használatával az operátorok/recepciósok könnyen kezelik,irányítják a bejövő hívásokat a számítógépüket használva. Ez az alkalmazás a cég nagyságától függetlenül elérhetővé teszi a hívások professzionális kezelését.
  • CTI - Computer Telephony Integration (Számítógép-Telefónia Integráció) A kommunikációs lehetőségek bővítése érdekében az IP Office CTI felülete integrálja a telefonos és a számítógépes funkciókat. A CTI kapcsolatot biztosít a céges adatbázisokhoz telefonálás közben. Például egy ügyféltől jövő hívás automatikusan felnyithat egy pop-up ablakot az ügyfélszolgálatos képernyőjén, amely részletes adatokat tartalmaz az adott ügyfélről. A vállalati dolgozók pedig a számítógépükről a könnyen kezelhető,grafikus felületen keresztül vezérelhetik telefonjaikat. A CTI a TAPI (Telephone Applications Programming Interface) szabványon alapul, amely biztosítja az együttműködést a Microsoft Windows alkalmazásokkal, mint pl.a Microsoft Outlook.
  • Konferencia-szolgáltatások Az IP Office un. Meet-me Conferencing Bridge szolgáltatást nyújt, maximum 2x64 fős konferencia hozható létre vele egyidőben. A konferencia biztonsági szinteje opcionálisan növelhető, mivel a részvételt PIN-kód használatához köthetjük (VoiceMail Pro alkalmazás szükséges hozzá.). Az IP Office Conferencing Center audio és WEB-alapú konferencia-szolgáltatást nyújt. A konferenciák időzíthetőek és előre visszaigazolhatóak e-mailben, vagy felépíthetőek szükség szerint.

Amennyiben a fentiek felkeltették érdeklődését és szeretne szakembereinkkel konzultálni és/vagy szeretné, ha szakembereink részt vennének IP telefoniás projektjében, kérjük, hogy töltse ki ajánlatkérő oldalunkat!

Árajánlat kérése!